Сальник коленвала на FIAT TIPO
Уточніть рік випуску FIAT TIPO:

Ціна: 280
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 8
Внутрішній діаметр 1 (мм): 70
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 88
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Ціна: 280
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 30
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 45
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A/BS
Ширина (мм): 7
Ціна: 288
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 27
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 37
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: AW/BS
Ширина (мм): 7
Ціна: 294
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 64
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 80
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: AW/BS
Ширина (мм): 8
Ціна: 313
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 10
Внутрішній діаметр 1 (мм): 74
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 90
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Ціна: 388
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 74
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 90
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: AW/BS
Ширина (мм): 10
Ціна: 389
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 78
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: PTFE (політетрафлуороетилен)/ACM (поліакрил-каучук)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 9
Ціна: 466
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 70
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 88
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A/BS
Ширина (мм): 8
Ціна: 477
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 91
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 111
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A/BS
Ширина (мм): 9
Ціна: 828
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 74
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з монтажною оболонкою
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 141
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 187,5
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип корпусу: з корпусом
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: SP
Товщина [мм]: 17
Ціна: 959
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 93
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 172
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 139,7
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип корпусу: з корпусом
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: SP
Ширина (мм): 12
Ціна: 1125
Постачання: 127 днів
Версія: integrierter Wedi
- TIPO (160)
- 1.1 (160.AA)
- 1.4
- 1.4 i.e.
- 1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA)
- 1.6
- 1.6 (160.AE)
- 1.6 i.e.
- 1.6 i.e. (160.A1, 160.EC, 160.EB)
- 1.6 i.e. (160.AF)
- 1.6 SX DGT
- 1.7 D (160.AG)
- 1.8 i.e
- 1.8 i.e.
- 1.8 i.e. (160.AY)
- 1.8 i.e. (160.ED)
- 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM)
- 1.8 i.e.16V Sport
- 1.9 D
- 1.9 TD (160.AW)
- 1.9 TD (160.EL, 160.GL, 160.AQ, 160.EI, 160.AR)
- 2.0
- 2.0 16V (160.AV)
- 2.0 i.e. (160.AJ)
- 2.0 i.e. (160.AT, 160.AJ)
- 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF)
- TIPO (356)
- 1.3 D Multijet
- 1.4
- 1.6
- 1.6 D Multijet