Сальник коленвала на MITSUBISHI PAJERO
Уточніть рік випуску MITSUBISHI PAJERO:
Ціна: 38
Постачання: 38 днів
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 25
Зовнішній діаметр [мм]: 35
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 6
Ціна: 46
Постачання: 46 днів
Висота [мм]: 7
Внутрішній діаметр: 44
Зовнішній діаметр [мм]: 60
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Сторона встановлення: передня сторона
Тип сальника валу: 827S RD
Ціна: 60
Постачання: 60 днів
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 8
Ціна: 60
Постачання: 60 днів
Висота [мм]: 8
Внутрішній діаметр: 30
Зовнішній діаметр [мм]: 42
Ціна: 62
Постачання: 62 дня
Внутрішній діаметр: 44
Зовнішній діаметр [мм]: 60
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Форма: круглий
Ширина (мм): 7
Ціна: 77
Постачання: 77 днів
Висота [мм]: 7
Внутрішній діаметр: 44
Зовнішній діаметр [мм]: 60
Ціна: 87
Постачання: 87 днів
Висота [мм]: 8
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ціна: 104
Постачання: 104 дня
Внутрішній діаметр: 30
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 42
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 7
Ціна: 104
Постачання: 104 дня
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 37
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ціна: 108
Постачання: 108 днів
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 37
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Сторона встановлення: передня сторона
Тип сальника валу: 827S RD
Ціна: 111
Постачання: 111 днів
Внутрішній діаметр: 50
Зовнішній діаметр [мм]: 74
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Форма: круглий
Ширина (мм): 11
Ціна: 120
Постачання: 120 днів
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8
Ціна: 124
Постачання: 124 дня
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A
Ширина (мм): 8
Ціна: 130
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 25
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 35
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 6
Ціна: 139
Постачання: 127 днів
Висота [мм]: 9
Внутрішній діаметр: 80
Зовнішній діаметр [мм]: 96
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
Сторона встановлення: передня сторона
Тип сальника валу: 827S LD
Ціна: 143
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 8
Внутрішній діаметр 1 (мм): 35
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Ціна: 164
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: змінне кручення
Тип сальника валу: A
Ширина (мм): 8
Ціна: 190
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 37
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 50,2
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 6
Ціна: 200
Постачання: 127 днів
Висота [мм]: 9
Внутрішній діаметр: 80
Зовнішній діаметр [мм]: 96
Ціна: 217
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 37
Зовнішній діаметр [мм]: 50,2
Ширина (мм): 6
Ціна: 217
Постачання: 127 днів
Висота [мм]: 8
Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 103
Ціна: 218
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 37
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 6
Ціна: 229
Постачання: 127 днів
Висота [мм]: 8
Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 103
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип сальника валу: 827S LD
Ціна: 235
Постачання: 127 днів
Висота [мм]: 9
Внутрішній діаметр: 91
Зовнішній діаметр [мм]: 111
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип сальника валу: 827SS LD
Ціна: 238
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 7
Внутрішній діаметр 1 (мм): 42
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 62
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
- PAJERO I (L04_G, L14_G)
- 2.0 4WD
- 2.0 Turbo 4WD
- 2.5 TD (L044G, L049G)
- 2.5 TD 4WD
- 2.6 4WD (L042G)
- 3.0 i 4WD
- 3.0 V6 (L141G, L146G)
- PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W)
- 1.8 GDi 4WD
- 2.4 (V21W, V21C)
- 2.5 TD 4WD (V24C, V24W)
- 2.5 TDiC (V44W, V24W)
- 2.6 4WD
- 2.8 D
- 2.8 D 4WD (V46W, V26W)
- 2.8 TD (V46W)
- 3.0 V6 24V (V43W, V23W)
- 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C)
- 3.5 V6 24V (V25W, V45W)
- 3.5 V6 24V (V45W, V25W)
- PAJERO III Вездеход открытый (V6_W, V7_W)
- 2.5 TDi (V64W, V74W)
- 2.8 TD 4WD
- 3.0 (V73W)
- 3.2 D 4WD (V78W, V68W)
- 3.2 DI-D (V68W, V78W)
- 3.5 GDi 4WD
- 3.5 i
- 3.5 i 4WD
- 3.5 V6 GDI (V65W, V75W)
- 3.8 i 4WD
- PAJERO I Canvas Top (L04_G)
- 2.5 TD (L044G, L049G)
- 2.6 (L042G, L047G)
- PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W)
- 1.8 GDI
- 2.4 (V41W, V21W, V21C)
- 2.5 TD 4WD (V24C, V24W)
- 2.5 TDiC (V24W, V24C)
- 3.0 V6 (V23W, v43W, V23C)
- 3.0 V6 24V (V23W, V23C)
- PAJERO PININ (H6_W, H7_W)
- 1.6 4WD (H65W)
- 1.8 (H76W, H66W)
- 1.8 GDI (H66W)
- 2.0 GDI (H67W, H77W)
- 3.2 DiD
- PAJERO IV (V8_W, V9_W)
- 3.0 4WD
- 3.2 DI-D
- 3.2 DI-D (V88W, V98W)
- 3.2 DI-D 4WD
- 3.2 DI-D 4WD (V98W, V88W)
- 3.5 4WD
- 3.5 Flex 4WD
- 3.8 i 4WD (V97W, V87W)
- 3.8 V6
- 3.8 V6 (V87W, V97W)
- PAJERO IV Van (V90, V80)
- 3.2 DI-D
- 3.2 TD 4WD
- PAJERO TR4 (H7_W, H6_W)
- 2.0 Flex
- 2.0 Flex 4WD
- PAJERO III (V7_W, V6_W)
- 2.5 TDi
- 3.0 V6 24V
- 3.2 Di-D
- 3.5
- 3.8
- 3.8 4WD
- 3.8 GDi
- PAJERO II (V3_W)
- 2.4
- 2.4 4WD
- 3.2 DiD 4WD
- PAJERO CLASSIC (V2_W)
- 2.5 TD
- 2.8 TD
- 3.0
- 3.0 ZR
- 3.2 DiD
- 3.8
- 3.8 GDi