Сальник коленвала на OPEL VECTRA
Уточніть рік випуску OPEL VECTRA:

Ціна: 507
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 9
Внутрішній діаметр 1 (мм): 78
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 100
Матеріал: PTFE (політетрафлуороетилен)/ACM (поліакрил-каучук)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Ціна: 636
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 11
Внутрішній діаметр 1 (мм): 99
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 114
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Ціна: 643
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 13
Внутрішній діаметр 1 (мм): 93
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 114
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Ціна: 651
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 8,5
Внутрішній діаметр 1 (мм): 87
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 100
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Ціна: 652
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 7,5
Внутрішній діаметр 1 (мм): 60
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 78
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Ціна: 724
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 80
Зовнішній діаметр [мм]: 98
Матеріал: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A
Ширина (мм): 14,7
Ціна: 734
Постачання: 127 днів
Версія: Mit Stahlinnenring
Внутрішній діаметр: 95
Зовнішній діаметр [мм]: 118
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 13
Ціна: 754
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 99
Зовнішній діаметр [мм]: 114
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A
Ширина (мм): 11
Ціна: 773
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 80
Дотримуватися інформації щодо монтажу:
Зовнішній діаметр [мм]: 98
Матеріал: PTFE (політетрафлуороетилен)/FPM (фтор-каучук)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 14,6
Ціна: 799
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 80
Зовнішній діаметр [мм]: 98
Матеріал: PTFE (політетрафлуороетилен)/ACM (поліакрил-каучук)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: SP
Ціна: 801
Постачання: 127 днів
Висота [мм]: 14,5
Внутрішній діаметр: 80
Зовнішній діаметр [мм]: 98
Матеріал: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип сальника валу: 827N LD W
Ціна: 820
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 93
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 109
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 175
Зовнішній діаметр [мм]: 109
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Форма: круглий
Ширина (мм): 16
Ціна: 823
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 14,7
Внутрішній діаметр 1 (мм): 80
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 98
Матеріал: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Ціна: 860
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 50
Зовнішній діаметр [мм]: 68
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 7,5
Ціна: 959
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 93
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 172
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 139,7
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип корпусу: з корпусом
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: SP
Ширина (мм): 12
Ціна: 1104
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 12
Внутрішній діаметр 1 (мм): 93
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з монтажною оболонкою
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: З фланцем
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 139,7
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 172
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Ціна: 1125
Постачання: 127 днів
Версія: integrierter Wedi
- VECTRA A (86_, 87_)
- 1.4 S
- 1.6
- 1.6 i
- 1.7 D
- 1.7 TD
- 1.8 i KAT
- 1.8 S
- 2.0 i
- 2.0 i 16V
- 2.0 i 16V 4x4
- 2.0 i 4x4
- 2.0 i 4x4 KAT
- 2.0 i KAT
- 2.0 i Turbo 4x4
- 2.5 CD 4x4
- 2.5 V6
- 2000 16V 4x4
- 2000/GT 16V
- 2000/GT 16V 4x4 KAT
- 2000/GT 16V KAT
- VECTRA B Наклонная задняя часть (38_)
- 1.6 i
- 1.6 i 16V
- 1.7 TD
- 1.8 i 16V
- 2.0 DI 16V
- 2.0 DTI 16V
- 2.0 i
- 2.0 i 16V
- 2.2 DTI 16V
- 2.2 i 16V
- 2.5
- 2.5 i V6
- 2.6 i V6
- VECTRA B (36_)
- 1.6 GL
- 1.6 i
- 1.6 i 16V
- 1.7 TD
- 1.8 i 16V
- 2.0 DI 16V
- 2.0 DTI 16V
- 2.0 i
- 2.0 i 16V
- 2.2 DTI 16V
- 2.2 i 16V
- 2.5 i V6
- 2.6 i V6
- i 500 2.5
- VECTRA B универсал (31_)
- 1.6 i
- 1.6 i 16V
- 1.7 TD
- 1.8 i 16V
- 2.0 DI 16V
- 2.0 DTI 16V
- 2.0 i
- 2.0 i 16V
- 2.2 DTI 16V
- 2.2 i 16V
- 2.5 i V6
- 2.6 i V6
- i 500 2.5
- VECTRA A Наклонная задняя часть (88_, 89_)
- 1.4 S
- 1.6
- 1.6 i
- 1.6 i KAT
- 1.6 S
- 1.7 D
- 1.7 TD
- 1.8 i
- 1.8 i KAT
- 2.0 i
- 2.0 i 16V
- 2.0 i 16V KAT
- 2.0 i GT
- 2.0 i KAT
- 2.0 Привод на все колеса
- 2.5 V6
- VECTRA C
- 1.6
- 1.6 16V
- 1.8
- 1.8 16V
- 1.9 CDTI
- 2.0 16V Turbo
- 2.0 DTI 16V
- 2.2 16V
- 2.2 direct
- 2.2 DTI 16V
- 2.8 V6 Turbo
- 2.8 V6 Turbo OPC
- 3.0 CDTI
- 3.2 V6
- VECTRA C GTS
- 1.6
- 1.8
- 1.8 16V
- 1.9 CDTI
- 2.0 16V Turbo
- 2.0 DTI 16V
- 2.2 16V
- 2.2 direct
- 2.2 DTI 16V
- 2.8 V6 Turbo
- 3.0 CDTI
- 3.2 V6
- VECTRA C универсал
- 1.6
- 1.6 16V
- 1.8
- 1.9 CDTI
- 2.0 DTI
- 2.0 Turbo
- 2.2 direct
- 2.2 DTI
- 2.8 V6 Turbo
- 3.0 V6 CDTI
- 3.2 V6