Сальник первинного валу, сальник напівосі. на AUDI 100
Уточніть рік випуску AUDI 100:
Ціна: 81
Постачання: 81 день
Внутрішній діаметр: 15
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 24
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 7
Ціна: 83
Постачання: 83 дня
Внутрішній діаметр: 15
Зовнішній діаметр [мм]: 24
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: без кручення
Тип сальника валу: B SL
Ширина (мм): 7
Ціна: 87
Постачання: 87 днів
Висота 1 [мм]: 7,5
Внутрішній діаметр 1 (мм): 40
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 52
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 58
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Сторона встановлення: Задній міст
Ціна: 110
Постачання: 110 днів
Вага, кг]: 0,002
Внутрішній діаметр: 45
Зовнішній діаметр [мм]: 60
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Сторона встановлення: з обох сторін
Товщина [мм]: 8
Ціна: 131
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 8
Внутрішній діаметр 1 (мм): 25
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 40
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Тип кручення: праве кручення
Ціна: 139
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 9
Внутрішній діаметр 1 (мм): 40
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 52
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Матеріал: папір
Тип кручення: змінне кручення
Ціна: 164
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 58
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Тип кручення: змінне кручення
Товщина [мм]: 10
Форма: А-подібний
Ціна: 180
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 24,9
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 40
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 8
Ціна: 643
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 13
Внутрішній діаметр 1 (мм): 93
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 114
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
- 100 (44, 44Q, C3)
- 1.8 KAT
- 1.8 quattro
- 1.8 quattro KAT
- 2.0 D Turbo
- 2.0 KAT
- 2.2 E Turbo quattro
- 2.2 KAT
- 2.2 quattro KAT
- 2.2 Turbo
- 2.3 E
- 2.3 E quattro
- 2.3 quattro
- 2.4 D
- 2.5 TDI
- 100 (4A, C4)
- 1.6
- 2.0
- 2.0 E
- 2.0 E 16V
- 2.0 E 16V quattro
- 2.0 E quattro
- 2.3 E
- 2.3 E quattro
- 2.4 D
- 2.5 TDI
- 2.6
- 2.6 E quattro
- 2.6 quattro
- 2.8 E
- 2.8 E quattro
- S4 Turbo quattro
- S4 V8 quattro
- 100 Avant (44, 44Q, C3)
- 1.8
- 1.8 KAT
- 1.8 quattro
- 1.8 quattro KAT
- 2.0 D
- 2.0 E KAT
- 2.0 TD
- 2.2 KAT
- 2.2 quattro KAT
- 2.2 Turbo
- 2.2 Turbo quattro
- 2.3
- 2.3 E quattro
- 2.3 quattro
- 2.4 D
- 2.5 TDI
- 100 Avant (4A, C4)
- 1.6
- 2.0 E
- 2.0 E 16V
- 2.0 E 16V quattro
- 2.0 E quattro
- 2.3 E
- 2.3 E quattro
- 2.4 D
- 2.5 TDI
- 2.6
- 2.6 E quattro
- 2.6 quattro
- 2.8 E
- 2.8 E quattro
- S4 Turbo quattro
- S4 V8 quattro