Сальник первинного валу, сальник напівосі. на BMW 1
Уточніть рік випуску BMW 1:
Ціна: 36
Постачання: 36 днів
Вага, кг]: 0,001
Внутрішній діаметр: 15
Зовнішній діаметр [мм]: 21
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Необхідна кількість: 1
Ширина (мм): 5
Ширина (мм): 7
Ціна: 212
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 8
Внутрішній діаметр 1 (мм): 40
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 55
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Тип кручення: лівий крутіння
Ціна: 238
Постачання: 127 днів
Вага, кг]: 0,010
Внутрішній діаметр: 39,1
Зовнішній діаметр [мм]: 55,2
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Необхідна кількість: 1
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Товщина [мм]: 8
Ціна: 254
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 0
Внутрішній діаметр 1 (мм): 46
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 57
Тип кручення: лівий крутіння
Ціна: 255
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 9
Висота 2 [мм]: 9,6
Внутрішній діаметр 1 (мм): 34,9
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 64
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Ціна: 337
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 9
Внутрішній діаметр 1 (мм): 50
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 62
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: Вихід
Тип кручення: лівий крутіння
Ціна: 502
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 7
Внутрішній діаметр 1 (мм): 30
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
- 1 (E81)
- 116 d
- 116 i
- 118 d
- 118 i
- 120 d
- 120 i
- 123 d
- 1 кабрио (E88)
- 118 d
- 118 i
- 120 i
- 123 d
- 125 i
- 128 i
- 135 i
- 1 (F20)
- 114 d
- 114 i
- 116 d
- 116 i
- 118 d
- 118 i
- 125 i
- 1 (E87)
- 116 d
- 116 i
- 118 d
- 118 i
- 120 i
- 123 d
- 1 (F21)
- 114 d
- 114 i
- 116 d
- 116 i
- 118 d
- 118 i
- 125 i
- 1 купе (E82)
- 118 d
- 120 i
- 123 d
- 125 i
- 128 i
- 135 i