Сальник первинного валу, сальник напівосі. на PEUGEOT 605
Уточніть рік випуску PEUGEOT 605:
![](/all/b2/salnik-pervichnogo-vala-salnik-poluosi_jywyz5d4ae.png)
Ціна: 87
Постачання: 87 днів
Внутрішній діаметр: 23
Зовнішній діаметр [мм]: 36
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип сальника валу: A
Ширина (мм): 7
Ціна: 125
Постачання: 125 днів
Висота 1 [мм]: 6
Висота 2 [мм]: 7
Внутрішній діаметр 1 (мм): 23
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 36
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Ціна: 129
Постачання: 127 днів
Вага, кг]: 0,008
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 58
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Необхідна кількість: 1
Сторона встановлення: спереду ліворуч
Товщина [мм]: 11,3
Ціна: 157
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 11,3
Внутрішній діаметр 1 (мм): 16
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 30
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 42
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Ціна: 164
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 58
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Тип кручення: змінне кручення
Товщина [мм]: 10
Форма: А-подібний
Ціна: 168
Постачання: 127 днів
Вага, кг]: 0,02
Внутрішній діаметр: 25,5
Внутрішній діаметр: 28
Зовнішній діаметр [мм]: 47
Необхідна кількість: 1
Сторона встановлення: спереду праворуч
Ширина (мм): 11,2
Ціна: 179
Постачання: 127 днів
Висота 1 [мм]: 7
Внутрішній діаметр 1 (мм): 35
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Ціна: 183
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 29,9
Зовнішній діаметр [мм]: 47
Матеріал: PTFE (політетрафлуороетилен)/ACM (поліакрил-каучук)
Тип кручення: праве кручення
Товщина [мм]: 11,3
Форма: А-подібний
- 605 (6B)
- 2.0
- 2.0 16V
- 2.0 Turbo
- 2.1 D
- 2.1 TD 12V
- 2.1 Turbo Diesel
- 2.5 Turbo Diesel
- 3.0
- 3.0 SV 24
- 3.0 V6