Котушка запалювання на RENAULT CLIO
Уточніть рік випуску RENAULT CLIO:
Ціна: 698
Постачання: 127 днів
Кількість полюсів: 3
Номінальна напруга [V]: 12
Сторона встановлення: до циліндра 2
Сторона встановлення: до циліндра 3
Тип збирання: закріплено болтами/шурупами
Ціна: 750
Постачання: 127 днів
Кількість полюсів: 2
Котушка запалювання: Виконання з'єднання SAE
Котушка запалювання: вкл. штепсельна вилка свічки запалювання
Необхідна кількість: 4
Оснащення / обладнання: для автомобілів без додаткового охолодження олії
Робоча напруга [В]: 12
Система запалювання котушкова: для повного електронного запалення (ПЕЗ)
Ціна: 890
Постачання: 127 днів
Альтернативний ремкомплект: Harness: 9001-958
Ціна: 920
Постачання: 127 днів
Замінюється тільки попарно:
Комплектуючі див.:
Котушка запалювання: Виконання з'єднання SAE
Котушка запалювання: вкл. штепсельна вилка свічки запалювання
Необхідна кількість: 4
Техніка приєднання: SAE-Kontaktfeder
Ціна: 978
Постачання: 127 днів
Напруга, В]: 2
Система запалювання котушкова: Повне електронне запалення (ПЕЗ)
Ціна: 1037
Постачання: 127 днів
Кількість полюсів: 4
Номінальна напруга [V]: 12
Тип збирання: закріплено болтами/шурупами
Ціна: 1081
Постачання: 127 днів
Кількість входів/виходів: 1
Кількість полюсів: 2
Техніка приєднання: SAE
Ціна: 1086
Постачання: 127 днів
Кількість входів/виходів: 1
Кількість полюсів: 2
Техніка приєднання: SAE
Ціна: 1211
Постачання: 127 днів
Кількість входів/виходів: 4
Кількість полюсів: 4
Котушка запалювання: без кабелю запалювання
Техніка приєднання: M4
Ціна: 1271
Постачання: 127 днів
Специфікація: 769|MPI (Multipoint)
Ціна: 1423
Постачання: 127 днів
Кількість полюсів: 4
Котушка запалювання: Виконання з'єднання
Необхідна кількість: 1
Робоча напруга [В]: 12
Система запалювання котушкова: для повного електронного запалення (ПЕЗ)
Форма штерсельного корпусу: овал
Ціна: 1556
Постачання: 127 днів
Напруга, В]: 2
Система запалювання котушкова: Повне електронне запалення (ПЕЗ)
Ціна: 1606
Постачання: 127 днів
Кількість входів/виходів: 4
Кількість полюсів: 4
Техніка приєднання: M4
- CLIO I (B/C57_, 5/357_)
- 1.1
- 1.2 (5/357Y, 5/357K)
- 1.2 (B/C/S572)
- 1.2 (B/C/S577)
- 1.2 (B/C/S57A, B/C57S, 5/357F, 5/357J, 5/357L, 5/357R)
- 1.2 (B/C57R)
- 1.4
- 1.4 (B/C57T, B/C57Y)
- 1.4 (B57J, C57J)
- 1.7 (B/C574)
- 1.8
- 1.8 (B/C578)
- 1.8 (B/C57C, B/C57U)
- 1.8 16V (C57D)
- 1.8 Rsi (B/C579)
- 1.8 Rsi (B/C57H)
- Williams (B/C57M)
- CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_)
- 1.0
- 1.0 Flex
- 1.2
- 1.2 (BB0A, BB0F, BB10, BB1K, BB28, BB2D, BB2H, CB0A...)
- 1.2 (BB0A, CB0A)
- 1.2 16V
- 1.2 16V (BB05, BB0W, BB11, BB27, BB2T, BB2U, BB2V, CB05...)
- 1.2 LPG
- 1.4 (B/CB0C)
- 1.4 16V (B/CB0L)
- 1.4 16V (B/CB0P)
- 1.6
- 1.6 (B/CB0D)
- 1.6 16V
- 1.6 16V (BB01, BB0H, BB0T, BB14, BB1D, BB1R, BB2KL...)
- 1.6 Flex
- 1.6 Hi-Flex (CB0H)
- 2.0 16V Sport
- 2.0 16V Sport (CB0M)
- 3.0 V6 Sport (CB1A)
- 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S)
- CLIO I фургон (S57_)
- 1.1
- 1.2
- CLIO II фургон (SB0/1/2_)
- 1.1 (SB0A, SB0F, SB1K, SB2D)
- 1.2 (SB0A, SB0F, SB10)
- 1.6 (SB0H)
- CLIO III (BR0/1, CR0/1)
- 1.2 (BR01, BR03, BR0E, CR0E)
- 1.2 16V
- 1.2 16V Hi-Flex (BR1U, CR1U)
- 1.2 16V (BR02, BR0J, BR11, CR02, CR0J, CR11)
- 1.2 16V (BR0P, CR0P)
- 1.2 16V (BR0R, BR1D, BR1L, CR0R)
- 1.2 Ethanol
- 1.4 16V
- 1.6
- 1.6 16V (BR05, BR0B, BR0Y, BR15, BR1J, BR1M, BR1Y, CR0B...)
- 1.6 16V (BR09, BR0T, CR09, CR0T)
- 1.6 16V GT (BR10, CR10)
- 1.6 Hi-Flex
- 2.0 16V (BR0C, BR0K, CR0C, CR0K)
- 2.0 16V Sport
- CLIO Grandtour (KR0/1_)
- 1.2 16V
- 1.2 16V Hi-Flex (KR0S)
- 1.2 16V (KR02, KR0J)
- 1.2 16V (KR0E)
- 1.2 16V (KR0P)
- 1.4 16V
- 1.6 16V
- 1.6 16V (KR0B)
- 1.6 16V (KR10)
- CLIO IV
- 0.9 TCe 90
- 1.2 16V
- 1.2 TCe 120
- 1.6 RS
- 1.6 RS Trophy
- CLIO Grandtour IV
- 0.9 TCe 90
- 1.2 16V
- 1.2 TCe 120