Розподільний вал на TOYOTA MARK
Уточніть рік випуску TOYOTA MARK:
Ціна: 62
Постачання: 62 дня
Внутрішній діаметр: 38
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 8
Ціна: 119
Постачання: 119 днів
Внутрішній діаметр: 35
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 49
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 6
Ціна: 120
Постачання: 120 днів
Внутрішній діаметр: 32
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 46
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 6
Ціна: 149
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 38
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: змінне кручення
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 7
Ціна: 160
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 42
Зовнішній діаметр [мм]: 60
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 7
Ціна: 302
Постачання: 127 днів
Внутрішній діаметр: 38
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8
- MARK II седан
- 2.0
- 2.4 TD
- MARK II седан
- 2.0 VVTi
- MARK II универсал (SXV2_, MCV2_, LX1_, JZX1_, GX1_)
- 2.0
- 2.2
- 2.4 D
- 2.4 TD
- MARK X ZiO (GGA1_, ANA1_)
- 2.4
- 2.4 4WD